niedziela, 4 października 2015

Łask - Przed piknikowy piątek.

To było istne wariactwo wchodzić w piątkowe południe do bazy. Wariactwo gdzie wszyscy za czymś biegali, coś robili, ustawiali. Coś przylatywało, coś odlatywało a jeszcze inni mieli trening przed sobotnią imprezą. Umówieni na 12-stą stawiliśmy się na bramie. Nam zależało na sfotografowaniu "suczek" Su-22 i "dwudziestych-dziewiątych" bo jednak ( szczególnie ja ) ze względu na to że w 32 BLT. stacjonują same F-16, ja mam foto-niedosyt i z jednymi i z drugimi. Myślę jeszcze o Mi-24. Odnowionym śmigłowcu z Archeo. Ale zobaczymy cz zdążymy bo dziś dysponujemy dość ograniczonym czasem. Czas nagli więc od razu jedziemy pod pas startowy.....z daleka już widać kolejną gratkę: Globemaster C-17 czekający na możliwość odlotu. Będzie się działo dzisiaj, oj będzie ! Różnorodność maszyn sprawiła mi wielką frajdę, fotografowanie w dwie i pół godziny zrekompensowało nam ten krótki ale jakże intensywny pobyt. Dzięki !!!




.